Felanmälan

HISS

OBS - nödsignalen i hissen går direkt till larmcentral som via nödtelefonen i hissen kommunicerar med den som larmat.

Om hissen inte fungerar, ring då i första hand någon i styrelsen och därefter hissfirman Motum på telefon: 08-564 350 10
 

AVLOPP

Vid avloppsstopp, ring någon i styrelsen eller direkt till Stockholms spol o sug på telefonnummer: 08 – 470 52 10

OBS - Innan du felanmäler stopp i avloppet, läs nedan information:
Om du får stopp i avloppet
 

BREDBAND, KABEL-TV, IP-TELEFONI

Vid problem eller fel på bredband, IP-telefoni eller kabel-TV ring Telenor på telefon: 020 222 222


PROBLEM KRANAR MM

Har ni problem med kranar, rör, duschblandare eller annan teknik som ni själv ansvarar för, rekommenderar vi er att kontakta Svefab.
OBS - Tänk på att fel i er egen lägenhet kommer ni att debiteras för.
Tel Svefab: 020 544 022

 

HUVUDSÄKRING

Vid behov av att byta huvudsäkring, kontakta närmaste styrelseledamot