Felanmälan
Här finner du telefonnummer som du behöver när något gått snett i fastigheten eller i lägenheten.
OBS !
Nödsignalen i hissen går direkt till larmcentral,
som via nödtelefonen i hissen kommunicerar med den som larmat
_______________________________________________________
Om hissen inte fungerar, ring då i första hand någon i styrelsen och
därefter hissfirman Hiss-Craft på telefon:
08-755 26 50
_______________________________________________________
Vid avloppsstopp, ring någon i styrelsen eller direkt till Stockholms
spol o sug på telefonnummer; 08 – 470 52 10
OBS! Innan du felanmäler stopp i avloppet, läs detta:
"Om du får stopp i avloppet"
______________________________________________________
Vid problem eller fel på bredband, IP-telefoni eller kabel-TV ring då
Telenor på telefonnummer; 020 222 222
________________________________________________________
Har du problem med kranar, rör, duschblandare eller med datorn,
skrivare och annan IT-relaterad teknik, som du själv ansvarar för,
finns det flera företag som kan hjälpa till, läs mera om dessa under
fliken "Regler och råd"
Hantverks- och teknikhjälp
________________________________________________________
Vid behov av att byta huvudsäkring:
Kontakta din närmaste styrelseledamot