Felanmälan
HISS
OBS - nödsignalen i hissen går direkt till larmcentral som via nödtelefonen i hissen kommunicerar med den som larmat.
Om hissen inte fungerar, ring då i första hand någon i styrelsen och därefter hissfirman Motum på telefon: 08-564 350 10
AVLOPP
Vid avloppsstopp, ring någon i styrelsen eller direkt till Stockholms spol o sug på telefonnummer: 08 – 470 52 10
OBS - Innan du felanmäler stopp i avloppet, läs nedan information:
Om du får stopp i avloppet
BREDBAND, KABEL-TV, IP-TELEFONI
Vid problem eller fel på bredband, IP-telefoni eller kabel-TV ring Telenor på telefon: 020 222 222
PROBLEM KRANAR MM
Har ni problem med kranar, rör, duschblandare eller annan teknik som ni själv ansvarar för, rekommenderar vi er att kontakta Svefab.
OBS - Tänk på att fel i er egen lägenhet kommer ni att debiteras för.
Tel Svefab: 020 544 022
HUVUDSÄKRING
Vid behov av att byta huvudsäkring, kontakta närmaste styrelseledamot