TV

Kabel TV och Bredband från Telenor är gemensamt upphandlad för samtliga medlemmar i föreningen. Månadskostnaden för detta framgår av en separat rad på månadsavin.

Det "paket" av kanaler som ingår i månadsavgiften är Telenors T1 basutbud. Önskar du fler kanaler går det bra att kontakta leverantören och beställa tillägg. Dessa faktureras då separat till dig som medlem.

När du flyttar ut ur din lägenhet är det viktigt att du anmäler detta till Telenor för att de ska veta under vilka tider som du har varit "ansvarig" för trafiken. Även email-konton, köpta tilläggstjänster, säkerhetspaket, nummervisning och annat berörs.

Den som flyttar in efter dig skall sen själv anmäla sina uppgifter och då tillkommer en startavgift.
Ett alternativ som är billigare är att ni skriver ett överlåtelseavtal enligt denna länk.

Överlåtelseavtalet finns här.

Tyvärr händer det ibland att "TVn krånglar". Om du klickar på nedanstående bild så hoppas vi att du kan få lite vägledning kring bildens väg till TV-apparaten, vem som ansvarar för vad, vem du kan kontakta vid problem i just din TV.

Telefonnummer till kundsupport hos Telenor är: 020 222 222