Felanmälan

Här finner du telefonnummer som du behöver när något gått snett i fastigheten eller i lägenheten. 

OBS !

Nödsignalen i hissen går direkt till larmcentral,
som via nödtelefonen i hissen kommunicerar med den som larmat 

_______________________________________________________

Om hissen inte fungerar, ring då i första hand någon i styrelsen och
därefter hissfirman Hiss-Craft på telefon:

08-755 26 50
_______________________________________________________

Vid avloppsstopp, ring någon i styrelsen eller direkt till Stockholms
spol o sug på telefonnummer;
08 – 470 52 10

OBS! Innan du felanmäler stopp i avloppet, läs detta:
"Om du får stopp i avloppet"
______________________________________________________

Vid problem eller fel på bredband, IP-telefoni eller kabel-TV ring då
Telenor på telefonnummer; 020 222 222

________________________________________________________

Har du problem med kranar, rör, duschblandare eller med datorn,
skrivare och annan IT-relaterad teknik, som du själv ansvarar för,
finns det flera företag som kan hjälpa till, läs mera om dessa under
fliken "Regler och råd"

Hantverks- och teknikhjälp

________________________________________________________ 

Vid behov av att byta huvudsäkring:

Kontakta din närmaste styrelseledamot